2de dagje Bali - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van marionyvonne - WaarBenJij.nu 2de dagje Bali - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van marionyvonne - WaarBenJij.nu

2de dagje Bali

27 Maart 2014 | Indonesië, Pemuteran

Vanochtend zijn we naar het National Park Bali Barat voor een wandeling van 2 uur .
Dit park ligt in het westen van Bali en vormt een 10 de deel van het hele eiland.
Het is behoorlijk bergachtig en bestaat voornamelijk uit regenwouden,mangrovebossen, savannes en koraalriffen .
Er staan meer dan 200 soorten planten , waarvan een aantal een religieuze en spirituele betekenis hebben zoals de banyanboom .
Een boom die naar het lijkt uit meerdere bomen bestaat maar het is maar een boom.

We hebben deze wandeltocht gemaakt en dat was echt even afzien .Door smalle paden en dicht begroeide bossen zijn we gelopen , we hebben geklommen en door de rivier gelopen , het leek wel survivallen .
Maar we hebben het gehaald !!!!
Wat wel heel mooi was , apen die in de bossen leven en wij hopen dat we ze zouden zien ....en jawel we hebben ze gezien .
Spelend in het water , kleintjes die elkaar achter na zaten , heel rustig en kalm zaten ze daar , en wij heel rustig er naar toe om hele mooie foto's te maken en dat is gelukt .
Een wandeling in deze hitte is zweten dat vertel ik je maar we hebben het gehaald .
Morgen gaan we weer verder , weg van dit mooie resort " Back to the Nature "
We gaan op weg naar Ubud ook weer voor 2 nachten , dus zeg ik voor nu tot morgen allemaal , doeiiiiii en wederom de groetjes van ons uit Bali .

• 27 Maart 2014 - 18:15

Angela Vesters:

wel leuk zo dat je alles heb meegemaakt zal wel vermoeiend zijn maar wel leuk om veel van het land te zien nog een paar dagen dan zit het er al weer op toch best snel gegaan en je huis zal ook al bijna klaar zijn want ze hebben denk ik flink gewerkt nog mooie dagen geniet er nog maar van en tot volgende week grtj angela en ries en de kids

• 28 Maart 2014 - 18:42

Annemarie:

Hoi Yvonne en Marion.
    Leuk om te lezen hoe jullie mooie heel mooie plaatsen bezoeken.
    Geniet nog lekker ervan en als jullie terug zijn zie ik de foto's graag
    Groetjes Annemarie