Yeahhhhhhhhhh - Reisverslag uit Vught, Nederland van marionyvonne - WaarBenJij.nu Yeahhhhhhhhhh - Reisverslag uit Vught, Nederland van marionyvonne - WaarBenJij.nu

Yeahhhhhhhhhh

27 Februari 2014 | Nederland, Vught

Oké.. de tickets zijn binnen ,we vliegen 11 maart om 12.00uur naar Kuala Lumpur waar we 12 maart om 07.00uur aankomen en om 09.10 uur naar Jakarta vliegen.
Er zit wel 6 uur tijdsverschil bij ,Nederlandse tijd is dan 6 uur terug,dus een nachtje overslaan .(Als we aankomen in Jakarta is het voor ons 05.00 uur )

Heel fijn .... 30 kilo bagage mogen we mee nemen en daarbij ook nog 7 kilo handbagage... is dat gunstig ...of niet ?
Dacht het wel .....weinig mee nemen op de heen weg en veel mee terug nemen .O nee... we zouden niets kopen .....hahahah...wij wel .

Zijn beide benieuwd naar de groep ,we hebben al wel een lijst met namen gekregen ,een mooi gevarieerd groepje.
Ben benieuwd ...maar dat zien we pas 11 maart dus nog even geduld .

• 27 Februari 2014 - 23:42

Annemarie:

Hi Yvonne en Marion, leuk al een berichtje op waar ben ik!!
    Ga jullie volgen ben benieuwd naar jullie reisverslag.