de Borobudur - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van marionyvonne - WaarBenJij.nu de Borobudur - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van marionyvonne - WaarBenJij.nu

de Borobudur

19 Maart 2014 | Indonesië, Nglaran Dua

Nou jongens ,we hebben hem gezien ,de Borobudur ,geweldig mooi .
Vanmorgen om 06.00 uur richting Borobudur gelopen en wat een mooi object .
Tegen de blauwe hemel een enorme verschijning van blokken steen gebouwd op een heuvel .
Het was wat mistig maar dit trok best wel snel voorbij en toen de zonsopgang , geweldig .
Alle foto's die we genomen hebben zijn gelukt ook van de zonsopgang , een mooi schouwspel zoals de zon de mist overneemt .
Ons hotel ligt 200 meter vanaf de Borobudur dus een betere ligging konden we niet hebben .
Een heel mooi begin van een nieuwe dag in Indonesië Java , wat gaat de dag ons nog meer brengen .
Het is nu weer lekker warm zo om en nabij de dertig graden denk ik en het is nog maar 08.15 uur , dat gaat wAt worden denk ik!!!!!!

• 19 Maart 2014 - 16:37

Zussie:

Wat een leuke verhalen. Maar die foto van da menneke is echt nie van jou. Geniet dames,wij doen dat ook. Het zonnetje schijnt hier,waait hard maar toch een redelijke temp. Gaan we zaterdag boodschappen doen of moet ik weer alleen naar de lidl. Groetjes xx