Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Vughtsche Hoeven, Nederland van marionyvonne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Vughtsche Hoeven, Nederland van marionyvonne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Yvonne

10 Maart 2014 | Nederland, Vughtsche Hoeven

De koffer is dicht en er zit ongeveer 24 kilo in ,als ik mijn weeg schaal moet geloven.Alles zit er in wat ik nodig heb .

Het wordt steeds spannender.
Allerlei gedachten gaan door me heen ,ben ik niets vergeten ,zal alles wel goed gaan, hoe zal de vlucht verlopen ,12 uur in de lucht is toch wel heel lang en dan zijn we er nog niet.
Via Kuala Lumpur(thuishaven van Malaysia Airlines) naar Jakarta.
We hangen dus ongeveer 15 uur in de lucht ,van af Amsterdam naar Indonesië , maar ik zal er niet verder over na gaan denken ,ik ga genieten
12.00 uur stijgen we op en komen de volgende dag om 10.10 uur in Jakarta aan(lokale tijd)
Spannend.......ik probeer zo veel mogelijk een verslag te maken ,ook voor mezelf om zo niets te vergeten en ook voor degene die ons wil volgen .
Morgen volgt er meer en anders overmorgen als we in Jakarta zijn aan gekomen ,dus voor nu zeggen Marion en ik ......jongelui tot 12 maart,doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii voor iedereen en zeer zeker groetjes van ons

• 10 Maart 2014 - 11:06

Anja Van Es :

Nou verstand op nul en gaan met die banaan ,, heel veel plezier en een goede reis dikke kus peter en anja

• 10 Maart 2014 - 13:31

Sandra:

Heel veel plezier daar. Lekker genieten en n goede reis!

• 10 Maart 2014 - 16:44

Anne:

Spannend, ik ga je zeker volgen! Heeeel veel plezier en geniet! Xxx

• 10 Maart 2014 - 21:03

Helma L'Abee:

Heee Yvonne en Marion, Via Facebook zie ik je reisverslag. Wij zijn vorig jaar naar Indonesie geweest. Dus ik weet dat je een mooie reis gaat krijgen. Ik ga je verslag dan ook volgen. Heel veel plezier in Indonesie. Ik hoop dat jullie het net zo naar je zin gaan krijgen als wij hebben gehad.

Groetjes van Helma en Martin

• 11 Maart 2014 - 17:21

Marinus:

Ik hoop dat julie un fijne vlucht hebben geniet ervan hou van je pop en mis je. Xxxxx